07 februari 2012

Hade inte jag nog med projekt?

 Kunde inte låta bli att beställa lite från Panduro... Lite tyger och garn. Vad tygerna ska resultera i får nog visas och avslöjas senare. Garnet ska bli en tubhalsduk med hjälp av QuickNit i present till en person. Vem denne är tänker jag självklart inte avslöja nu!


 Maya roar sig med de små lapparna som kommer på det man har beställt. Först hamnade de på mig, sen på spegeln och de flyttas på fortfarande. De hade en vända i mitt ansikte och nu sitter de på skyltdockan, Pippi och på Mayas mage. Så roligt man kan ha! Hennes kommentar: Sitter bra, sitter fast! ( och det säger hon så fort hon sätter dit en lapp på ett nytt ställe)

2 kommentarer:

  1. Haha! Nu vet jag vad de fina garnerna skulle bli, och till vem!
    STORT tack! Så gulligt av dig! Jag myser i min fina halsduk!

    Kolla också bloggen.. =)

    SvaraRadera
  2. Rackarns att du hann före. La in bilden på dig och Maya efter att du hade lagt in din egna bild. Men spelar roll, du förtjänade den!

    Kram!

    SvaraRadera