01 februari 2011

Hemska mamma...

Jag har klippt lugg på min dotter! Vet inte riktigt vad jag ska tycka... Självklart är hon söt, det var hon redan innan, men jag vet inte om hon passar i det. För sent att ångra sig nu.Stackars Johan, han kommer få en chock imorgon då han kommer hem efter att ha jobbat natt. Men Maya tycker nog att det är skönt att slippa hårsnoddar och att vi drar i hennes hår. Tur att hon är så liten att hon inte är medveten om sig själv på det sättet. Tänk vad hon skulle kunna tycka om det jag gjort!

 
Till mitt försvar måste jag säga att jag gjorde det själv och hon satt inte still! Så, nu känns det mycket bättre. Om jag bara hade haft en medbrottsling att skylla allt på..?

2 kommentarer:

  1. Hihi lilla Maya då. Hon passar säkert finfint i lugg annars så växer det ut igen på nolltid;)

    SvaraRadera
  2. Såhär dagen efter så är det inte lika farligt, men hon passar tyvärr inte riktigt i det ändå.

    SvaraRadera