19 juni 2011

Operation avklarad!

Japp, det gick bra. Sov bort en och en halv dag, snubblade fram en tredje och nu den fjärde skriver jag här. Klart mindre obehag. Det är jag glad för... Det intressanta tycker jag är att kroppen reagerar med att sova. Jag sov efter att jag kom hem från operationen, vaknade, åt lite och gick sen och la mig. Sov hela natten och sen samma procedur andra dagen med kommande natt. Kommer knappt ihåg hur det var för ett år sen, då var det båda ögonen och värre synfel vilket bidrog en hel del till smärtan, minns bara att jag gick med en sovmask för ögonen för att jag var så ljuskänslig.
Ett yrke jag kan stryka från listan av presumtiva framtida jobb är nog pirat i alla fall. Ser rätt bra redan.

2 kommentarer:

  1. Men åh!

    Jag hade verkligen helt glömt bort vilket datum den där operationen skulle vara. Komer ju ihåg att vi pratade om den, men sen så..
    Skönt att ha den gjord nu! Hoppas du kan vila nu och bara återhämta dig.

    Stor kram från den fortfarande skumögda. =)

    SvaraRadera
  2. Körde bil till jobbet idag, vet inte om det är helt lagligt... Men det gick bra.
    Just för stunden låtsas jag att jag skriver på min avdelnings kvalitetsredovisning som ska vara inne idag... Undrar vem jag lurar?
    Kram kram!

    SvaraRadera