05 mars 2012

En alldeles speciell helg!

Helgen då jag fyllde år. Stort tack till alla som kunde komma! Fina människor som gav mig fina presenter och en jättefin dag! Massor utav mat hade vi lagat och massor utav dammtussar hade vi jagat, jag var egentligen helt slut när folk började komma men jag bet ihop. Igår somnade jag i soffan mellan 16-18 tiden ungefär, vaknade och åt lite sen gick jag och la mig vid 20.30. Idag ringde väckarklockan oförskämt många gånger och Maya kom precis till dagis då det var dags att sätta sig till frukost. (skulle ha tagit spontan sovmorgon om Mayas dagis inte var såna tids-tyranner, ska hon inte ha frukost måste jag ringa innan 7 men då sov jag.)

 En del av de som var där.
 Det busas vilt i soffan.
 Vackra halsbandet jag fick av Johan. På ena sidan står det Maya och på andra sidan Johan, kedjan är Johans dopkedja.
 Jag har lånat en liten sötnos och det är enda bilden på mig där jag inte är suddig!
 Maya och kusin rusar runt som galningar.
I söndags visade Maya alla sina fantastiska sidor. Först ska det kramas och pussas, sen visar hon leksaker hon sedan tar ifrån den lilla förväntansfulla Ylva. 
MIN! Hrm, Maya, du får dela med dig. MIN!

2 kommentarer:

  1. Det är vi som får säga tack.... och grattis igen :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att ni hittade hit! Äsch, alla får säga tack. Tack till att vi kunde ses!
    Kram!

    SvaraRadera